Wydarzenia

Nicole Kidman ambasadorką marki Neutrogena

Od niedawna jedna z największych gwiazd Hollywood, zdobywczyni Oskara, Nicole Kidman dołączyła do grona globalnych ambasadorek marki Neutrogena, tym samym włączając się w poczet takich gwiazd jak: Jennifer Garner, Kerry Washington, Gemma Artreton oraz Kristen Bell, uznanych przez markę za ikony piękna.

Nowa twarz marki Neutrogena

- Jestem pod ogromnym wrażeniem działań marki Neutrogena®, która poświęca mnóstwo czasu, aby w pełni zrozumieć potrzeby kobiet stosujących ich produkty. Naukowcy spędzają niezliczone godziny, badając zdrowie skóry, łącznie z tym, jak zmienia się w miarę upływu czasu. Z uwagi na to, że moi rodzice są związani z medycyną, nauka to dziedzina, która jest mi bardzo bliska – mówi aktorka. Nikole Kidman od najmłodszych lat związana była z aktorstwem. Początek jej kariery to występy w teatrze ulicznym, a już w wieku 14 lat wcieliła się w główną rolę w filmie „Bush Christmas”. W latach 80. Występowała w wielu australijskich filmach i serialach telewizyjnych. Na wielkim ekranie pojawiła się jako odtwórczyni głównej roli w filmie „Martwa Cisza” w roku 1989. Później, jej kariera potoczyła się szybko, pnąc ku górze i zdobywając najbardziej prestiżowe nagrody w świecie aktorskim. Kidman otrzymała m.in. Oskara za rolę Virginni Woolf w filmie „Godziny”, dwa Złote Globy, w tym za rolę w musicalu „Moulin Rouge” oraz wiele nagród Akademii Filmowych. Grała w takich filmach jak „Szybki jak błyskawia”, gdzie poznała swojego przyszłego męża Toma Cruise’a, „Batman Forever”, „Za wszelką cenę” czy „Oczy szeroko otwarte”. Przez wiele lat kariery filmowej udowodniła jak utalentowaną i wszechstronną jest aktorką.

image003

See What’s Possible

- Od zawsze zdrowie mojej skóry było dla mnie niezmiernie ważne, dlatego bardzo się cieszę na współpracę z marką Neutrogena – powiedziała Nicole Kidman. Aktorka została twarzą kampanii „See What’s Possible”, która inspiruje kobiety do szerszego spojrzenia na piękno i dostrzeganie go poza granicami fizycznej urody. Hasło kampanii Neutrogena nawołuje do przekraczania wyznaczonych granic. To wyjście naprzeciw nowoczesnym kobietom, które oczekują więcej od życia, w tym także od kosmetyków. Z myślą o nich marka od 60 lat tworzy i udoskonala kosmetyki do pielęgnacji skóry. – Jestem w ciągłej podróży, przybywa mi lat, a moje zdrowie, w tym zdrowie skóry, jest dla mnie bardzo ważne. Ładny wygląd zaczyna się od zdrowej skóry, o której kondycję należy dbać w odpowiedni sposób. To nie tak samo, jak w przypadku wyboru właściwej sukienki na wielką galę. Wybierając nowe ubranie, chcę, by było zgodne z ostatnimi trendami, ale nie oczekuje tego samego od pielęgnacji. W tym obszarze potrzebuję czegoś sprawdzonego, co wiem, że z całą pewnością będzie działało… czegoś, czemu mogę zaufać i będzie przynosiło oczekiwane rezultaty – mówi Nicole Kidman.

Zdjęcia: materiały prasowe

Podobne wpisy